Půlroční hodnocení PMCAFE.CZ

25.08.2013 16:51

Nedávno se blog pmcafe.cz přehoupl přes půl roční hranici, kdy je na světě a myslím, že je to ideální příležitost k tomu, udělat krátké zhodnocení a říci si, zda naplňuje očekávání a cíle, které jsem do něj vkládal. Nechci čekat na konec roku, bylo by sice více dat, ale bilancovat a zlepšovat se dá i v kratším období. Osobně jsem moc rád, že se mi povedlo udržet pravidelnost psaní, což bylo jedno z mých přání.

 

Pokud budu hovořit dál v číslech, tak od 9.12.2012, kdy jsme začínali, bylo publikováno 28 článků, z toho 18 na téma projektový management a 10 na téma osobní produktivity.

 

Statistiky návštěvnosti

Zde jsem spoléhal na Webnode, který hezky a přehledně sleduje vytíženost stránek. Jak je vidět návštěvnost stoupá, ale upřímně, jsem rád za každého nového i stávajícího čtenáře.

 

Návštěvy PMCAFE.CZ - 9.12.2012 - 29.5.2013

 

 

"Unikátní návštěvy" ukazují, kolik různých návštěvníků navštívilo webovou prezentaci.

"Počet návštěv" zaznamenává všechny návštěvy.

Sloupec "Stránek" ukazuje celkový počet zobrazených stránek ve webové prezentace v daném měsíci.

 

Zajímavým ukazateleme také je, že přes 96% z Vás, knám přichází přes záložku v oblíbených odkazech.

Krátké shrnutí tedy je, že mě psaní na pmcafe.cz stále baví a mám pro něj mnoho nadšení, rozhodnutí je tedy jasné, pokračovat v mé píli dál :-)

 

A jak to bude vlastně dál?

 

Plány do budoucna

 

Zrušení sekce Novinky

Při nejbližší revizi stránek uvažuji o odstranění sekce na Novinky. Nechci na ni plýtvat zbytečnými slovy o to více bych se rád soustředil na blog.

Google Analytics - měření návštěvnosti

Po prvním seznámením se statistikami na Webnode, bych rád viděl srovnání s konkurencí a získal o svém projektu trochu více informací. Tenhle úkol jsem už ke konci května realizoval a uvidíme, jaké výsledky přinese.

Redakční plán

Na začátku, jsem měl pár témat, na kterých pracovat, ale pro lepší přehlednost a možnost plánovat na každý měsíc několik článků jsem si vytvořil jednoduchý redakční plán. Obsahuje historii článků a napadá na další, rozdělené podle měsíce, kdy bych je chtěl publikovat.

Sociální sítě

S tímto nápadem hodně bojuji, na jednu stranu mě to láká založit komunitu například na Google plus, ale na druhou stranu je to další spotřeba času a jediné, co bych nechtěl je psát na úkor kvality. Je to určitě zajímavá myšlenka a s rostoucí návštěvnosti přijde na řadu, tak jako tak.

Články od jiných autorů

Rád bych občas proložil mé texty s články od jiných autorů. Zatím vybírám, koho oslovit, ale bylo by to příjemné zpestření.

Nové logo, grafika webu

Tohle je bod, na kterém bych chtěl zapracovat nejvíce. Nové logo je sice v hrubém náčrtu, ale rád bych zapracovat na hlavním obrázku stránek. Hledám teď nějakého grafika v okruhu známých, který by mi to pomohl dotáhnout do finální podoby

Záloha článků

Elektronika je dobrá věc, ale pro větší jistotu si texty článků budu ukládat ještě ne jedno úložiště, spíše praktická věc než inovace

Sledování vývoje webu ve speciálním menu pod "O projektu"

Rád bych stav těchto úkolů sledoval na pmcafe.cz například v malé sekci, kde byste měli možnost vidět, v jakém stavu jednotlivé body jsou. Na přípravě se pracuje.

Feedback od čtenářů

Pokud s nějakým z navrhovaných plánů nesouhlasíte, nebo byste měli jiný nápad, stejně tak jako Vaše názory na články, napište mi to prosím na email.

 

Ale především, velkou zásluhu na tom, že stránky žijí a budou žít dál, máte Vy, čtenáři a za to Vám patří mé velké

 

DĚKUJI!

 

Tomáš L.